Všeobecné obchodní podmínky

Pro Vaše pohodlí a lepší zážitek z nakupování používá tento web soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY – WiFi-servis, s.r.o.

1.     Identifikace prodávajícího

1.1.    VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY společnosti WiFi-servis, s. r. o.. se sídlem Žitná 402, 763 10 Hvozdná, Česká republika, identifikační číslo 27704084, zapsaná v Obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně, spisová značka C 53305 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.puncocharna.cz

 

2.     Základní ustanovení

2.1.    Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kde na jedné straně je společnost WiFi-servis, s. r. o., se sídlem Žitná 402, 763 10 Hvozdná, Česká republika, identifikační číslo 27704084, zapsaná v Obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně, spisová značka C 53305, jako prodávající (dále jen „prodávající“) a na straně druhé je kupující, který může být spotřebitelem nebo podnikatelem (dále jen „kupující“).

2.2.    Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavíraní a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu svojí obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti. Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č 40/1964 Sb. Občanského zákoníku, jako i souvisejícími předpisy.

2.3.    Podnikatelem se rozumí:

2.3.1.   osoba zapsaná v obchodním rejstříku,

2.3.2.   osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění,

2.3.3.   osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů,

2.3.4.   osoba, která vykonává hospodářskou výrobu a je zapsaná do evidence podle zvláštních předpisů.

2.4.    Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, kterým je podnikatel, výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí podle českého právního řádu a příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb. českého občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, jako i souvisejícími předpisy. V případě jakýchkoliv rozdílů mezi VOP a individuální smlouvou má přednost text smlouvy.

2.5.    Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, jejichž neoddělitelnou součást tvoří reklamační řád, a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v době odeslání objednávky.

2.6.    Kupující výslovně souhlasí s tím, že doručování dokumentů probíhá výlučně elektronickou formou, a to na e-mail kupujícího uvedený v jeho uživatelském účtu nebo při objednávce. Adresa prodávajícího je ahoj@puncocharna.cz

2.7.    Tyto VOP jsou k dispozici na internetových stránkách prodávajícího a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

 

 3.     Prodávané produkty

3.1.    Produkty prodávané prodávajícím jsou zobrazeny na stránkách www.puncocharna.cz.

3.2.    Prodávané produkty jsou nové zboží.

3.3.    Všechny obrázky, které jsou na webu uvedené, představují právě ten produkt. Kupující je povinen před zakoupením zboží seznámit se s jeho fotgrafiemi a popisem.

 4.     Objednávkový proces

4.1.   Objednávat je možné prostřednictvím elektronického obchodu www.puncocharna.cz

4.2.    Jak objednat prostřednictvím elektronického obchodu

4.2.1.   Nejprve je nutné vybrat zvolený produkt, jeho variantu (je-li dostupná, např. velikost, barva, nebo si zvolit požadované parametry produktu) a vložit ho do elektronického košíku tlačítkem „Přidat do košíku“. Po vložení produktu do košíku je možné pokračovat v nákupu, nebo přejít do Košíku.

4.2.2.   Košík má čtyři kroky. V prvním kroku si zákazník kontroluje jeho obsah, může upravit množství produktů (je-li dostupné) a případně vložit slevový kupón nebo dárkový poukaz, když ho zákazník má k dispozici.

4.2.3.   V druhém kroku si zákazník volí způsob dopravy a platby za zboží. Dostupné možnosti jsou specifikované v bodě 10 a 11 v těchto VOP.

4.2.4.   V třetím kroku zákazník vyplňuje údaje potřebné pro doručení zboží, nebo se může přihlásit do svého uživatelského účtu a údaje potřebné pro doručení budou vyplněny automaticky. Více informací k uživatelskému účtu je popsáno v bodě 7 v těchto VOP.

4.2.5.   Ve čtvrtém kroku se nachází rekapitulace objednávky, potvrzení souhlasu se zpracováním osobních údajů a odeslání objednávky. Proces uzavření smlouvy je popsaný v následujícím bodě těchto VOP.

4.3.    Zákazník odpovídá za údaje zadané v průběhu objednávkového procesu a jejich správnost. Pokud tyto údaje nejsou přesné nebo pravdivé, musí zákazník kontaktovat prodávajícího na kontaktech uvedených v bodě 4.1.2 resp. 4.1.3., a to bez zbytečného odkladu nebo když náhle zákazník zjistí, že údaje neodpovídají skutečnosti.

4.4.   Provozní doba

4.4.1.   Objednávky přes internetový obchod prodávajícího: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

 

 5.     Kupní smlouva

5.1.    Pokud je kupující spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím spotřebitelem a přijetím objednávky prodávajícím. Toto přijetí prodávající bezodkladně potvrdí kupujícímu potvrzujícím mailem na kupujícím udanou adresu a k uzavření smlouvy dochází právě tímto potvrzením ze strany prodávajícího. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) je možno měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

5.2.    Pokud je kupující podnikatel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím podnikatelem. Samotná kupní smlouva je uzavřená momentem doručení potvrzení o přijetí objednávky prodávajícího kupujícímu podnikateli s tímto jeho návrhem, a to na podnikatelův udaný email při odeslání objednávky.

5.3.    Smlouva je uzavírána v českém jazyce.

5.4.    Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně 5 let od její uzavření, nejdéle však na dobu podle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění, a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou zřejmé z těchto VOP, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost ji před vlastním odesláním objednávky zkontrolovat a případně opravit.

 

 6.     Doručování dokumentů

6.1.    Kupující souhlasí s tím, že jako způsob doručování dokumentů může být použita jeho mailová adresa uvedená v jeho uživatelském účtu nebo v objednávce.

 

 7.     Uživatelský účet

7.1.    Na základě registrace kupujícího na internetové stránce prodávajícího, může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Z tohoto rozhraní může objednávat zboží (dále jako uživatelský účet). Objednávat zboží může uživatel i bez založení uživatelského účtu.

7.2.    Při registraci na internetové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správné a pravdivé veškeré údaje. Tyto údaje je kupující při jakékoliv změně povinen aktualizovat. Prodávajícím jsou údaje uvedené v uživatelském účtu považované za správné.

7.3.    Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečený uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovat mlčenlivost s ohledem na tyto informace, které umožňují přístup k uživatelskému účtu. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

7.4.    Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to v případě, pokud kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší svoje povinnosti z kupní smlouvy (včetně VOP).

7.5.    Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to s ohledem na údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího nebo jeho partnerů. 

 

 8.     Ceny

8.1.    Všechny ceny jsou smluvní. V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, tzn. včetně DPH v případě, že je prodávající v okamžiku uzavření kupní smlouvy subjektem povinným odvádět DPH; to se netýká případných poplatků za dopravné apod.

8.2.    Doporučená (původní) cena znamená cenu zboží, za kterou se dané zboží běžně prodává na trhu nebo za kterou bylo dříve prodáváno na www.puncocharna.cz.

8.3.    Kupující dostane zboží za cenu platnou v čase objednání. Kupující spotřebitel má možnost se před vykonáním objednávky obeznámit s celkovou cenou včetně DPH v případě, že je prodávající v okamžiku uzavření kupní smlouvy subjektem povinným odvádět DPH. Tato cena bude uvedená v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží. Kupující spotřebitel má možnost se před vykonáním objednávky obeznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

8.4.      Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. 

 

 9.     Záruční podmínky

9.1.    Záruční podmínky na zboží se řídí reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy.

9.2.    Jako záruční list slouží nákupní doklad (Dodací list) přiložený u objednávky.

9.3.    Kupujícím, kteří jsou spotřebiteli, dává prodávající záruku 12 měsíců na produkt, který je prodáván jako použitý, a 24 měsíců záruku na produkt prodávaný jako nový. Kupujícím, kteří jsou podnikateli, se záruční doba neposkytuje.

9.4.    Záruka se nevztahuje na vady, které mají produkty v okamžiku zakoupení a zároveň o nich kupující věděl nebo mohl vědět v době koupě produktu (např. z fotografie nebo popisu produktu). 

 

 10.  Platební podmínky

10.1.  Prodávající poskytuje následující platební možnosti:

10.1.2. platba předem bankovním převodem,

10.1.2. platba platební kartou prostřednictvím platebního terminálu.

10.2.  zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí majetkem prodávajícího, ale nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží na kupujícího,

10.3.  Zboží bude expedováno až v momentě zaplacení.

 

 11.  Dodací podmínky

11.1.  Zasílání přepravní službou - Zásilkovna:

11.1.1.Zboží je možné kupujícímu zaslat přepravní službou. Přepravce garantuje doručení zásilky kamkoliv v ČR do 2 pracovních dnů. Cena přepravy se řídí podle  aktuálního ceníku v den objednávky, který je k dispozici na webové stránce www.puncocharna.cz

11.1.2.Kupující, který je podnikatelem, je povinný (kupujícímu, který je spotřebitelem, je tento způsob doporučen), aby bezprostředně při dodání zásilky překontroloval spolu s dopravcem její stav (počet balíků, neporušenost obalu) podle objednávky. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nutné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

11.1.3.Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutné okamžitě oznámit mailem na adresu ahoj@puncocharna.cz, sepsat s dopravcem protokol o škodě a tento bez zbytečného odkladu zaslat mailem nebo poštou prodávajícímu. Dodatečné reklamace neúplnosti nebo zevního poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost poukázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

11.2.  Zasílání Českou poštou:

11.2.1.Zboží je možné kupujícímu zaslat Českou poštou. Přepravce garantuje doručení zásilky kamkoliv v ČR do 2 pracovních dnů. Cena přepravy se řídí podle ceníku aktuálního v den objednávky, který je k dispozici na webové stránce www.puncocharna.cz

11.2.2.Kupující, který je podnikatelem, je povinen (kupujícímu, který je spotřebitelem, je tento způsob doporučen), aby bezprostředně při dodání zásilky, překontroloval spolu s dopravcem její stav (počet balíků, neporušenost obalu) podle objednávky. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nutné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

11.2.3.Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutné okamžitě oznámit mailem na adresu ahoj@puncocharna.cz, sepsat s dopravcem protokol o škodě a tento bez zbytečného odkladu zaslat mailem nebo poštou prodávajícímu. Dodatečné reklamace neúplnosti nebo zevního poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost poukázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

11.5.  Lhůty odeslání/doručení:

11.5.1. Zásilky jsou odesílány do 1-3 pracovních dní od objednání.

11.5.2. Zásilky jsou doručeny do 1-3 pracovních dní od odeslání.

11.5.3. Celkový proces doručení zásilky od jejího objednání je 2-6 pracovních dní.

 

 12.  Odstoupení od smlouvy

12.1.  Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je spotřebitel

12.1.1.Ve smyslu ustanovení zákona má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zásilky nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby, přičemž je nutné, aby tuto skutečnost oznámil prodávajícímu prostřednictví emailu nebo písemně na adresu viz. bod 12.1.3.

Toto právo má kupující i v případě, kdy si zboží objednané prostřednictvím internetu vyzvedl osobně v prostorách výdejního místa prodávajícího (pokud ho prodejce nabízí).

12.1.2. Jakmile kupující zašle prodávajícímu informaci o odstoupení od smlouvy, je povinen mu do 14 dnů zaslat zboží zpět včetně kompletní dokumentace (dodací list s označenými produkty, které zákazník vrací, číslo bankovního účtu pro vrácení platby a nepoškozené zboží včetně číselných kódů).

12.1.3.Odstoupení od smlouvy je možné uskutečnit prostřednictvím elektronické pošty na adresu ahoj@puncocharna.cz, nebo písemně na adresu prodávajícího WiFi-servis, s. r. o. Žitná 402, 763 10 Hvozdná, Česká republika.

12.1.4.Zboží musí kupující spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno v původním obalu, ve stavu a hodnotě, ve které jej převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku

12.1.5.Kupující bere na vědomí, že jsou-li ke zboží poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy, darovací smlouva ztrácí účinnost a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky. V případě, že takto neučiní, bude to chápáno jako bezdůvodné obohacení kupujícího.

12.1.6.Náklad na vrácení zboží nese spotřebitel. Všechny zásilky by měly být pojištěné a dohledatelné on-line systémy dopravců (zasílat minimálně jako "Doporučenou zásilku"). V opačném případě bere riziko za ztracení zásilky dopravcem na sebe spotřebitel a nemůže mu být uznáno vrácení zboží.

12.2.  Odstoupení od smlouvy a zboží zasílejte na adresu:

WiFi-servis, s. r. o., Žitná 402, 763 10 Hvozdná, Česká republika, nebo email ahoj@puncocharna.cz

 

 13  Ochrana osobních údajů

13.1.  Prodávající prohlašuje, že všechny osobní údaje jsou důvěrné, budou použity k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím, marketingových akcí prodávajícího a mohou být poskytnuty třetí osobě pouze z důvodu uskutečnění platby a přepravy týkající se objednaného zboží (oznámení jména a adresy dodání přepravní společnosti). Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, především na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuté dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas na shromažďování a zpracování těchto osobních údajů za účely splnění předmětu uzavíraného kupní smlouvou a využití pro marketingové účely prodávajícího (především pro zasílání obchodních oznámení, sms, apod.), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu prodávajícího. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická, především prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách prodávajícího. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu prostřednictvím citovaného kontaktního formuláře, včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění nevyhovujícího stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.

13.2.  Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na internetové stránce možné vytvořit a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, i kdyby nedocházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předcházející věty kdykoliv odvolat.

 

 

 14.  Práva z chybného plnění

14.1.  Prodávající je zodpovědný za to, že produkt v době jeho dodání nemá vady, které by bránily jeho použití (např. dodání jiného produktu, než který byl kupujícím objednaný).

14.2.  Zjistí-li kupující, že je produkt vadný, musí bez odkladu kontaktovat prodávajícího, nejdéle do 2 měsíců od tohoto zjištění. Pravidla pro chybné plnění se použijí nejdéle do 6 měsíců od doručení produktu, v opačném případě nese odpovědnost za chybné plnění kupující.

 

 15.  Informace k řešení sporů

15.1.  Spory ze smluv jsou většinou řešeny obratem prostřednictvím mailu na adresu ahoj@puncocharna.cz nebo na telefonním čísle +420 739 779 759, v době provozu zákaznické podpory, která je uvedena na webové stránce www.puncocharna.cz.

15.2.  Informace o alternativním řešení sporů

15.2.1.Kupující, který je spotřebitelem, má v souladu s příslušnými ustanoveními zákona právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vyřešil jeho reklamaci, nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva.

15.2.2.Kupující, který je spotřebitelem, má právo podat návrh na začátek alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů, pokud prodávající na žádost uvedenou výše odpovídal zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů od doručení žádosti.

15.2.3.Subjektem alternativního řešení sporů vyplývajících z kupních smluv, na které se vztahují tyto obchodní podmínky, je Česká obchodní inspekce, IČO:00020869, sídlem Štěpánská 567/15, 120 00, Praha 2. Adresa na podání elektronických podání https://www.coi.cz/podatelna/

 

 16.  Závěrečná ustanovení

16.1.  Tyto VOP jsou platné a účinné od 1. 11. 2022. Prodávající si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění.

Ve Hvozdné dne 1. 11. 2022